środa, 30 stycznia 2013

Magazyn "Asia On Wave" (AOW) #1












* skany dotyczące Korei (tu są oczywiście nie wszystkie) zostały wykonane przeze mnie.

W styczniu, tego roku ukazał się pierwszy numer magazynu "Asia On Wave". Sama przyznam, że czekałam na niego bardzo długo i niezmiernie się cieszyłam, gdy w poprzednim tygodniu gazetka wpadła w moje rączki.
Zacznijmy od początku. Numer zawiera 108 stron i 4 plakaty. Na okładce znajduje się japoński zespół - Virus. W środku czasopisma możemy znaleźć właściwie wszystko!
Od przeróżnych artykułów i wywiadów, po ciekawostki, przepisy czy recenzje płyt, dram i anime.
Jednak przejdźmy do tego co interesuje nas najbardziej.. czyli ile w tym wszystkim K-POPu? Otóż całkiem sporo. Mamy artykuł opisujący ciężką pracę Koreańczyków w drodze na szczyt show-biznesu, kilka stron jest poświęconych na przekazanie nam informacji na temat zespołu Secret, SHINee czy EXO-K. Możemy się też dowiedzieć trochę o wschodzącej wokalistce - Lee Ha Yi oraz przeczytać recenzję Sherlock'a SHINee czy dramy "Shut Up Flower Boy Band".
Jeżeli dalej będziemy drążyć temat Korei.. trafimy na artykuł dotyczący narodowego stroju Korei (Hanbok) oraz ten, dzięki któremu dowiemy się dlaczego występuje podział na dobrą i złą Koreę.. przeczytamy wzmiankę o buddyzmie, zapewne każdy z nas spróbuje zrobić "owczą głowę" oraz sprawdzić podany przepis na kimchi.
Czy są jakieś minusy?
Są malutkie błędy: powtórzenia, literówki, błędy językowe itp., nie ma podpisów po zdjęciami czy (jak sama zauważyłam) zdjęcia japońskich wykonawców są o wiele bardziej efektowniejsze i profesjonalne od tych koreańskich. Jednak z tego co mi wiadomo to wszystko ma zostać dopracowane i poprawione. Wierzę, że magazyn z czasem będzie stawał się coraz lepszy i ma nadzieję, że Wy również jesteście przy tej myśli.

Nie mam zamiaru rozpisywać się dokładnie na temat pojedynczego artykułu, bo przecież tu nie chodzi o to. Pragnę zachęcić Was do kupienia tego numeru, bo jak sami widzicie, naprawdę warto.
Gdzie możecie to zrobić? Wystarczy kliknąć tutaj:
+ Równocześnie weźmiecie udział w losowaniu, przez co będziecie miały okazję wygrać przypinki lub kolejny numer magazynu za darmo ;)


8 komentarzy:

  1. jestem pierwsza :D
    he he
    o tak drugi numer na pewno będzie jeszcze lepszy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wkurzyłam się jak na Kai zostały dziurki po zrzywkach...-.- Ale magazyn całkiem okey. Może jestem trochę za głupia (haha na pewno xD) ale niektóre teksty były trochę ciężkie do przyswojenia chodź może dla mnie takie były bo czytałam go o 5 w nocy...mniejsza! Świetny jest i musze mieć drugi magazyn także ^^ Hwaiting!
    G.G
    love-is-still-love.blogspot.com
    i-love-you-monkey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. AoW wydaje się genialne. Mam szczerą nadzieję na jeszcze większy rozwój gazetki, przy czym wolałabym, aby cena nie wzrastała. xD
    I już nie mogę się doczekać kolejnego numeru. *.* (Liczę na coś o SJ.)

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się, że ktoś piszę recenzję, teraz wiem, że mogę spokojnie go zakupić :3
    chciałam to zrobić kiedy tylko usłyszałam, że ma być wydany, ale w końcu jakoś mi się nie udało...
    mam nadzieję, że będzie mi się podobał i jeśli tak to zapewne będę niecierpliwie wyczekiwała kolejnego wydania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że sama na niego czekałam, a jeszcze nie zamówiłam :C. Muszę się w końcu zebrać i w końcu zakupić, bo jak paczę, że tam mój mąż(Minho, SHINee) i syn(Taemin) jest to po prostu nie mogę tak tego zostawić!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha ha. To łączy nas więcej niż K-POP. XD

    Gumisie ♥

    A masz ulubionego? xD Ja najbardziej lubię Zamiego. ;p
    Zawsze tak fajnie przekręcał wyrazy. xD A ja miałam taki okres, jakiś rok temu, że też tak ciągle robiłam. Hi hi. Siostra się ze mnie zawsze śmiała. I już tak zostało. No i kocham jego bibliotekę. *.*

    Niby już stara, a bajki nadal ogląda. ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Drugi numer magazynu już w sprzedaży :) Zapraszam: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.488900344517278.1073741830.409974135743233&type=1

    OdpowiedzUsuń