niedziela, 6 stycznia 2013

MBC Gayo Daejun 31.12.12

ZAKTUALIZOWANA LISTA BIASÓW: 
I NOWA STRONA:

MC: Lee Joon, Boom, Seohyun, Lee Hui Jae

Występują:
Ailee, Noh Ji Hoon, A Pink, Girl's Day, 100%, BIGSTAR, Dal Shabet, A-Jax, Ga In, Son Dam Bi, EXO-K, BtoB, MBLAQ, Secret, Epik High, T-ara, B1A4, Infinite, F(x), After School, Primary, Dynamic Duo, CN Blue, F.T Island, Juniel, 2NE1, Big Bang, B.A.P., Teen Top, K.will, 2AM, Miss A, 4Minute, Park Jinyoung, Sistar, Kara, Beast, SHINee, Super Junior, TVXQ

Part 1
Part 2

Podobało mi się bardziej od KBS, ale nadal jestem przekonana, że SBS było najlepsze.

SUPER JUNIOR
"Sexy, Free & Single"
Z tych wszystkich trzech to ten występ był zdecydowanie najlepszy! Cały zespół włożył w to więcej energii i efekty naprawdę było widać. + Mr. Simple!

B1A4
"Baby Goodnight" + "Tried To Walk"
Wydaje mi się, że B1A4 nie radzą sobie zbyt dobrze z występami na żywo, jednak ten nawet mi się podobał i również uważam, że do tej pory był najfajniejszy. + Jinyoung z gitarą <3

F(X)
"Electric Shock"
Słyszycie tego fanboy'a? HAHA.

MBLAQ
"This Is War"
Ponownie MBLAQ! Tym razem z "This Is War". Ta choreografia podoba mi się bardziej od "Run" i uspokaja mnie to, że jest bezpieczniejsza. Gdy tylko pomyślę, że znowu któremuś może się coś stać podczas wykonywania układu tanecznego..

SHINee + F(x)
To było słodkie. Świetne otwarcie!


+

SUPER JUNIOR-M The 2nd Album "Break Down" HIGHLIGHT MEDLEY
 To trochę w innym stylu, ale ogólnie całość nie brzmi tak źle.
Nie mogę się doczekać.
To już jutro :3



Kolejnego wpisu możecie spodziewać się chyba dopiero w przyszły weekend. Chyba, że nie wytrzymam i dorwę laptopa, by napisać coś o nowym teledysku. Do zobaczenia *,*

9 komentarzy:

  1. MBLAQ strzała amora dopadła mnie ponownie ha ha :)
    Oj biedny szefuńcio ma ała boli :(
    Mogę zostać Jego lekarką ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmhm super junior.. inne ale fajne ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. często biorę udział w konkursach hi ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba z tego wszystkiego najbardziej podobał mi się występ SHINee z f(x) :) byli na scenie tacy ... żywi i szczęśliwi ^^
    B1A4 nie poszło tak źle, a przynajmniej nie jak na innych koncertach ;) Chłopcy z Super Junior faktycznie odwalili kawał dobrej roboty tym występem :D Wyszło im to naprawdę świetnie, tylko czekać na więcej takich pięknych wystąpień ^^ Co do MBLAQ to się nie wypowiem, bo przyznaję bez bicia, że to był mój pierwszy ich występ na żywo jaki oglądałam >D wciąż nie mogę się przyzwyczaić do nowej fryzury Amber... tak bardzo mi do niej nie pasuje :<
    ogólnie cały koncert wyszedł całkiem fajnie :3

    pozdrawiam ~~

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Junior ...rzeczywiście ich najlepszy występ na tym festiwalu xD I włosy Hyukjae są trochę...fioletowe? xD No cóż...wracaj do nas szybko z nową notką ^^
    G.G
    love-is-still-love.blogspot.com
    i-love-you-monkey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. 21 członków? UUuu hu. Poprawki naniesione. :) Jeśli znajdziesz więcej błędów to śmiało pisz. [!]
    Na swoje usprawiedliwienie napiszę tylko, że fanką k-pop'u jestem tylko w wolnych chwilach... Których ostatnio mi brakuje... Więc takich karygodnych błędów (jak np dane sprzed 2009 roku), mimo moich wielkich starań, pewnie będzie jeszcze mnóstwo. Dlatego jeśli jakieśkolwiek wyłapiesz, będę bardzo wdzięczna. :)
    A z tego wszystkiego najdziwniejsze jest to, że mój blog miał być zupełnie o czymś innym, niż jest. Hahahhh. xD Ciekawe co mi z tego wyjdzie...

    OdpowiedzUsuń
  7. A nowy album SJ rzeczywiście: inny. Ale za to ich kocham. *.*
    I to przez to pokochałam później cały k-pop. Przez SJ. :)

    GG na mnie też zrobiły wrażenie. Hahahh Też się nie spodziewałam... Ale mogą mnie zaskakiwać, pozwalam. Byle pozytywnie.! xDD

    OdpowiedzUsuń