czwartek, 3 stycznia 2013

SBS Gayo Daejun 29.12.2012

Witajcie!
Przyznam szczerze, że sama byłam bardzo zainteresowana tymi wszystkimi występami, więc postanowiłam umieścić jakieś video tutaj, byście również mogli obejrzeć ;)

Co to jest Gayo Daejun?
Gayo Daejun to jest tak jakby wielki koncert w Korei, który podsumowuje wszystkie hity z kończącego się roku.

Na początek prawie czterogodzinny Gayo Daeju SBS, w którym tematem przewodnim są utworzone cztery grupy po kolei przedstawiane na samym początku. 
 MC: IU, Suzy, Jung Kyeo Woon

PART 1
 PART 2

 Występują:
T-Ara, Secret, B.A.P., Super Junior, TVXQ, Lee Hi, Epik High, 2NE1, BigBang, Ailee, Sung Si Kyung, 2AM, MBLAQ, Infinite, Teen Top, Beast, Sistar, 4Minute, Kara, After School, Glam, EXO, Son Galn, F(x), SHINee, Miss A, Kim Wan Sun, Kim Won Jun, FT Island, CN Blue, A- Pink, Simon D, Dynamic Duo i SM The Performance "Spectrum"!

+ Wspomniane wcześniej cztery grupy.. The Color Of K-POP:

DYNAMIC BLACK
(Jinwoon, Hoya, L.joe, Gikwang, Lee Joon)

MYSTIC WHITE
(Kang Jiyoung, Bora, Lizzy, Han Sunhwa, Gayoon)

DRAMATIC BLUE
(Jokwon, Woohyun, Niel, G.O, Yoseop)

DAZZLING RED
(Hyorin, Hyosung, Hyuna, Nicole, Nana)

Jaka jest moja opinia?
Dynamic Black 1 : 0 Dramatic Blue
Mystic White  0 : 1 Dazzling Red

Przyznam również, że bardzo rzadko oglądam różne koncerty czy inne występy. Jakoś oglądanie ich przed komputerem, a nie na żywo zawsze mnie nudziło, ale tym razem jest inaczej. Obejrzałam obydwie części i stwierdzam, że są świetne. Wiem, że cztery godziny to dużo, ale jeśli macie wolny czas, by to obejrzeć to naprawdę polecam. Jednak dla tych co nie mają zamiaru oglądać tego wszystkiego mogę dodać osobne występy niektórych zespołów, te które najbardziej mi się spodobały.

EPIK HIGH & DYNAMIC DUO & SIMON D
"Cypher" + "Gangnam Clique" + "Dang Dang Dang" + "Friday Night" + "Fly"
Uwielbiam ten występ!
Simon D jest jednym z moich ulubionych raperów <3
Podoba mi się ta wersja Gangnam Style i nie wiem dlaczego, ale wzruszyłam się, gdy usłyszałam "Dang Dang Dang".

SHINEE 
"Sherlock"
SHINee otworzyli ten festiwal.. i zaczęli chodzić po ścianach. Tyle :)

G-DRAGON & BIG BANG
"One Of A Kind" + "Crayon" + "Fantastic Baby"
G-Dragon na koncertach brzmi tak, jakby ktoś mu zatkał nos i warczy, haha. Zazwyczaj to brzmi fajnie, ale akurat tutaj wydaje mi się zbyt przesadne. Jednak ten początek w wykonaniu GD był genialny. Osobiście uważam, że Big Bang najlepiej potrafią rozkręcić każdą imprezę. I te połączenie WOW, FANTASTIC BABY z GANGNAM STYLE i BOM SHAKALAKA - najlepsze! + Śmieszne zielone włosy Daesunga i to coś co znajduje się na głowie Taeyanga.. przypominające mi banana :)

SUPER JUNIOR
"Sexy, Free & Single"
Wstawiam, bo wstawiam, ale akurat ten live średnio mi się spodobał. Nurtuje mnie tylko jedno pytanie i mam nadzieję, że ktoś z Was zna na nie odpowiedź. Jak Eunhyuk to zrobił, że w drugiej części SBS Gayo Daejun, jak tak prawie na początku jest występ SM "Spectrum" to ma niebieskie włosy, a później jest ten powyższy występ z Super Junior.. i już ma czerwone. Pytam się.. HOW?

MBLAQ
"Run"
Nie spodziewałam się, że będę mogła obejrzeć MBLAQ akurat z tą piosenką. Tak, znowu skomentuję czyjeś włosy... Mir o matko! + To słodkie, kiedy pokazują Darę <3

Oczywiście to nie koniec Gayo Daejun.
Postaram się opublikować jeszcze KBS i MBC.
^^

8 komentarzy:

  1. OOO i le tego jest :D
    teraz już wiem co będę robić w nocy ha ha

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach jak fajnie, że to dodałaś cmok ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. BArdzo mi się podoba występach to ,ze w sumie wokaliści/ zespoły wchodzą jedno po drugim, a u nas to za nim kolejna osoba wejdzie na scenę to przez półgodziny gada prowadzący P:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Eunhyuk hmhm stawiam na perukę :D
    Ale super zagłuszała muzyka eh

    OdpowiedzUsuń
  5. BIG BANG z pewnością byli najlepsi hi hi Oni to potrafią rozkręcić każdego :D
    Chciałabym iść na ich koncert ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do Eunhyuka to co mi wiadomo, że na czerwono włosów pofarbowanych nie ma, są to jedynie pasemka które zakrywają ten piękny niebieski. Ale jakim cudem doszło do tego że tak szybko mu się to zmieniało? Myślisz że sobie je odciął?xD A może były przyczepione? Cholera wie najważniejsze że w obu kolorkach mu ładnie xD W tym roku nagłośnienie na festiwalu było straszne i można było sprawdzić który zespół radzi sobie najlepiej ze śpiewaniem na żywo. Jak widać Super Junior nie idzie zbyt dobrze (nie mówi o wszystkich członkach, ale Donghae na początku trochę skiepścił :/) Z resztą nawet mikrofony nie działały zbyt dobrze, albo za słabo wychwyciły dźwięki albo za mocno co skutkowało tym że można było wsłuchiwać się w oddech piosenkarzy lub wiatr...-.- SHINee jednak dało rade i to chodzenie po ścianach trochę mnie zaskoczyło ale tym razem portki Taemina wytrzymały jego rozkrok xD Czekam na kolejną notkę! ;*
    G.G
    love-is-still-love.blogspot.com
    i-love-you-monkey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On miał najpierw czerwone, później niebieskie i potem znowu czerwone! Przeraziło nie to XD + Właśnie, można było to sprawdzić i chyba dlatego byłam trochę zawiedziona SJ, myślałam, że mogą zaśpiewać lepiej. + Na początku nie zauważyłam, ale później widziałam gify, na których pękają mu te spodnie. HAHAHA. Nie dość, że Taemin ma takie chude nogi to jeszcze zakłada tak obcisłe spodnie (?)

      Usuń