niedziela, 13 stycznia 2013

Super Junior-M "Break Down" M/V + Infinite-H "Special Girl" M/V + B.A.P "Rain Sound", JAEJOONG "Mine", CN Blue "I'm Sorry" TEASERS

 SUPER JUNIOR-M "Break Down" M/V
Szczerze napiszę, że chyba spodziewałam się czegoś lepszego. Może to wszystko przez to, że nie lubię piosenek po chińsku, chociaż ta wcale nie jest tak zła. Lubię refren i to wszystko od 2:05. Poza tym cały teledysk nie zrobił na mnie nie wiadomo jak wielkiego wrażenia. Przez to, że nie ma całego Super Junior? Ok, przyznam.. w M nie lubię Zhou Mi, ale Henry ostatnio radzi sobie naprawdę nieźle. Kyuhyun dobrze wygląda, a Siwona prawie wgl nie ma. Tak.. samo MV wydaje mi się trochę nudne.
Eunhyuk
Siwon
Henry
Donghae
Sungmin
Kyuhyun
Zhou Mi
Ryeowook


INFINITE-H
 Na początku wyjaśnię co to Infinite-H, jeżeli ktoś nie wie. Podgrupa składająca się z dwóch członków (Hoya, Dongwoo) z siedmioosobowego zespołu Infinite. Z tego co wiem to "H" ma tak jakby odnosić się do muzyki Hip-Hop. Dongwoo w Infinite pełni rolę głównego rapera, a Hoya głównego tancerza i rapera, co tworzy razem świetne połączenie. Jeżeli chodzi o samą muzykę to przeczytałam, że duet będzie się uzupełniał, Dongwoo jest lepszym raperem, a Hoya jest bardziej uzdolniony wokalnie.
"Special Girl" M/V
Po obejrzeniu teaseru myślałam, że piosenka będzie mniej delikatna, więc gdy usłyszałam ją po raz pierwszy była trochę rozczarowana, ale po kolejnych odtworzeniach podoba mi się coraz bardziej, chociaż wcale się tego nie spodziewałam. SPECIAL SPECIAL SPECIAL GIRL. Przypominając sobie dzisiaj o piosence B1A4 "Ok!" miałam rozkminę i chciałam sprawdzić engrish właśnie w tej piosence. SO SWEET, SO SEXY. Ale rzeczywiście "Speszol Gol" na końcu - perfidnie! Poza tym teledysk również jest świetny. Te dziwne sceny z Dongwoo skradły moje serce, ogólnie Dongwoo bardziej mnie przekonuje, bo nie będę ukrywać, ale dla mnie to taki raper a'la Eunhyuk, lol.
LEGGO!


B.A.P "Rain Sound" TEASER
Serio? Znowu? 
To będzie wzruszające. Baby.
Oczekujemy!


KIM JAEJOONG "Mine" TEASER
O matko. Nie wiem czy przeżyję ten teledysk.
Jaejoong mnie zaskakuje. Mam dreszcze i boję się.


CN BLUE "I'm Sorry"
(STUDIO VER.) TEASER
(DRAMA VER.) TEASER
Ta pierwsza wersja zapowiedzi podoba mi się bardziej, bo cholera jkdndknfkdnr omg, Jungshin mnie zniszczył. Ja.. po raz pierwszy Jungshin.. ludzie, to boli. Ten maknae.. ja umieram. "OŁ, OŁ BACK TO ME, I'M SO CRAZY"
+ Te osobne teasery. Emocje. Jeszcze nigdy nie widziałam czegoś tak dziwnego XD Napiszę tylko, że ten Jonghyuna jest przerażający..
Yonghwa
Jonghyun
Jungshin
Minhyuk

Dużo ostatnio tego wszystkiego. Oczywiście moje serce się raduje. Przepraszam, że dodaję ten wpis z takim opóźnieniem, ale dopiero teraz znalazłam na to czas. Jutro już wyjeżdżam. Trochę mi przykro z tego powodu, bo chciałabym w domu zobaczyć te wszystkie nowe teledyski oraz odebrać gazetę "ASIA ON WAVE", która ma zapukać do moich drzwi w przyszłym tygodniu. Zamówiłyście już dla siebie?
Do następnego weekendu ^^ 


+ A co do poprzednich postów i Gayo Daejun.. to zauważyłam, że niektóre filmiki zostały usunięte przez użytkownika, prawa autorskie i takie tam, jednak nie zamierzam tego uzupełniać. Wystarczy wpisać tytuł na youtube ;)

11 komentarzy:

  1. Nie lubisz Zhou Mi? ;____; Niedawno przyjaciółka zaszczepiła mi w nim taką miłość, że płaczę... On jest kurewsko podobny z charakteru do Tao, zawsze na nim psy wieszają, a przecież on tylko spełnia swoje marzenie. ;___; do tego kocha Lady Gagę (ja też i płaczę, my tacy sami... ;____;). Zhou Mi zasługuje na więcej!
    A co do samego klipu to prawda, nie porywający. Jednak ja osobiście uwielbiam piosenki po chińsku. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ach i znów powróciłaś z wieloma ciekawostkami z show biznesu :D!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do Super Junior-M ...to przyznajmy szczerze że teledysk nie odstaje od tych które wytwórnię tworzą dla całego Super Junior. Dwa lub trzy puste magazyny no i chłopaki szaleją ! Nie znoszę tego w SM. No ale nic. Mi osobiście bardzo podoba się ta piosenka. Zwalaszcza pocztake Henergo mnie zaskoczył. Tak....woow. Na serio mnie zaskoczył. Co do Infinite to nie słucham i jakos mnie nie przekonują chociaż dla dongwoo...mój secret bias xD Może obejrzę xD CNBlue zostawiłam sobie na sam koniec i jak obejrzałam to takie O.o błagam dajcie całe MV! A B.A.P? Ten skarwek melodii łaził mi po głowie przez cały dzień. No ludu! Obniża mnie wykończą! xD Czekam na kolejna notkę ^^
    G.G
    love-is-still-love.blogspot.como
    i-love-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Break down podoba mi się ale hmm teledysku nie komentuje nie oglądam bo jak dla mnie one wszystkie są do w czymś podobne hi hi no cóż Siwon tam tylko jest :P Henruś jest fajny ;D

    Zresztą po przeczytaniu tłumaczenia tej piosenki spodobała mi isę jescze ona bardziej ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. "Special Girl" ta piosenka bardzo mi się podoba ;)

    B.A.P "Rain Sound" TEASER zobaczywszy to złapało mnie coś w moim serduszku :P


    KIM JAEJOONG "Mine" TEASER mocne to hmm czułam się jakbym jakiś film miała zaraz oglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. CN BLUE "I'm Sorry"
    (STUDIO VER.) TEASER tak pierwsza wersja lepsza ;D ooo kurcze fajne to i te uczucia...osobne fajnie to zrobili ;)

    Yonghwa to jak jakiś morderca ha ha cieszy się, ze zrobił coś złego ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z Madzią. :) Zawsze powracasz z wieloma nowościami i świetnymi zdjęciami. *.*
    Miło wpaść na Twojego bloga, mimo, że o nowych teaserach i piosenkach słyszałam, to zebrane tak zgrabnie razem robią niezłe wrażenie. xD

    +a o włoskach Ynia pisałam Ci już wcześniej w komentarzu. ;p

    Miłego wyjazdu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Break down" - mimo wszystko wkręcił mi się w głowę na dobre ;) Nawet mi się chiński spodobał, ke ke. Może to nie jest jakiś wiekopomny hit, ale z pewnością nie znudzi mi się jeszcze w tym tygodniu.
    Ta piosenka od Infinite-H nie wywarła na mnie większego wrażenia, czekam więc na "Fly high". Jaejoong - cóż to będzie? Teaser jest dość specyficzny, za to nuta jak najbardziej mi się spodobała. CNBLUE - właśnie wysłuchałam całości, w dodatku z polskimi napisami. Oj, wciąga, wciąga. Chociaż nie mogę wytrzymać, jak Yonghwa może wymawiać w ten sposób "Are you crazy?"... za to "I'm sorry" już słychać, że jest po angielsku ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wykonałam nareszcie twój nagłówek :D znajdziesz go na samym dole mojego nowego postu: http://nijiiro-no-garasu.blogspot.com/2013/01/azjatyckie-szablony.html .
    Pozdrawiam. :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj kochana ;D
    już przesłuchane w całości piosenki z tutaj powyższych teaserów ;P?? hm pewnie tak :D

    OdpowiedzUsuń