środa, 6 lutego 2013

B.A.P "One Shot" FOTO TEASER Daehyun + Youngjae

Daehyun
Youngjae
 Mamy kolejne dwa teasery. Jeszcze tylko Jongup i Zelo. 
Pewnie, że najbardziej chciałam zobaczyć zdjęcie Youngjae, bo to właśnie on jest moim biasem, ale gdybym znalazła te zdjęcie w sieci.. nie podpisane i wgl.. to bym go nie rozpoznała. Zapewne to przez ten profil, ale nie jest tutaj do siebie podobny.
Natomiast Daehyun.. Daehyun dobrze wygląda ;p


TEAM H "What Is Your Name?" M/V
HAHAHAHAHAHA.
Musicie to zobaczyć. Naprawdę wściekłe i śmieszne zarazem.
Jan Geun Suk + Big Brother

 CN Blue Special Limited Edition FOTOS
Minhyuk
Jungshin
Jonghyun
Yonghwa
Ryeowook wstawił te nagranie na twittera, by pokazać światu jak zabawia się z Heebum'em. Heechul Oppa.. widziałeś to? Ale i tak wszyscy śmieją się ze śmiechu Donghae.
Eunhyuk.. jak nie przestaniesz codziennie zmieniać koloru tych włosów to w końcu wszystkie wypadną. Przecież obiecałeś!

+ LIEBSTER AWARD
Chyba z dwoma nominacjami publikowałam tego posta wcześniej.. później odpowiadałam na jeszcze jedną nominację, a teraz mam kolejną od Miho, więc również zamierzam zamieścić tutaj odpowiedzi na pytania.
1. Co lubisz robić najbardziej na świecie?
Jeździć nad morze, śmiać się, rozmawiać o K-POPie, fangirlować.>-<
2. Jak wyobrażasz sobie swoje życie w przyszłości?
Nie wyobrażam sobie.
3. Który kraj Azji najbardziej na ciebie działa?
Korea Południowa!
4. Ukochany przegląd artystyczny?
Co?
5. Ile lat/miesięcy/tygodni siedzisz w Azjatyckim świecie?
Będzie z rok i dwa miesiące ;)
6. Co pociągnęło cię do Azji?
Tak naprawdę... to SHINee i Love Like Oxygen w "ukryty polski mega mix 2".
7. Ulubiony owocek?
Kiwi.
8. Powiedz jakąś ciekawostkę, której sądzisz że nikt oprócz ciebie nie zna.
 :O Nie udaje mi się nic teraz wymyślić.
9. Masz jakąś fobię?
Nie..
10. Ulubione imiona dla dzieci?
Mam tylko jedno - Nadia. Przez jeden serial strasznie wbiło mi się w głowę, nie mogę o nim zapomnieć.
11. Czy wiesz co oznacza  twoje imię?
Nie.

Nie mam zamiaru wypisywać tutaj żadnych blogów, bo robiłam to już wcześniej.
+ Jeszcze raz dziękuję za nominację <3

3 komentarze:

  1. Daehyun...nieźle xD Youngjae rzeczywiście jest jakiś ...inny O.o Nie poznałam go xD Co do Eunhyuka...ja nie wiem ile razy ja mu mówiłam żeby przestał bo później tych kłaków mieć nie będzie ale on się nie słucha! Głupia małpka...Ale fajnie wyglądał w tych takich bladoniebieskich...hm...xD Czekam na kolejną notkę! Hwaiting^^
    G.G
    love-is-still-love.blogspot.com
    i-love-you-monkey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ach jak ja się ciesze ,że jesteś tutaj teraz bardzo często ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w "What is your name' xD
    Siostra chciała mnie przez tą piosenkę z domu wygonić. He he. Powiedziała, że śpiewają jak seryjni mordercy.. xD
    Heebum ♥
    Nie nadążam za kolorami włosów EunHyuk'a. Na prawdę. ;D

    OdpowiedzUsuń