czwartek, 7 lutego 2013

B.A.P "One Shot" FOTO TEASER Jongup + Zelo

Jongup

Zelo   
 Już tylko godziny dzielą nas od tego, by zobaczyć M/V TEASER.
A powyżej Jongup, który wygląda całkiem inaczej niż zwykle i Zelo, który wciąż ma 16 lat XD
Jeżeli chodzi o Zelo..to nadal jestem fanką tego szybkiego Warriorowego rapu:
simjange illneun nae mari nimalgwa dareuni hwaganani deureo samadi jansori

 SHINee "Dream Girl" FOTOS TEASER
 KEY
Spodziewałyście się tego? Mamy zapowiedź w formie zdjęć, na których jest Key, a to oznacza nową piosenkę SHINee! Album ukaże się 19 lutego.

+

Jongup wstawił na twittera zdjęcia tortów, które otrzymał wczoraj. Takie śliczne *__*
A pamiętacie, że dzisiaj urodziny obchodzi Lee Joon z MBLAQ?


6 komentarzy:

  1. A wiesz ze Sehun skończył dzisiaj swoją(i Kai) szkołę? xD
    G.G

    OdpowiedzUsuń
  2. I nie martw się, ich nowe MV też będzie takie agresywne! Tak bynajmniej myślę, bo czytałam wypowiedź ich menedżera, który napisał,że to będzie mocna piosenka o B.A.P (a o tym były ich pierwsze MV), ale zarazem delikatna. Tak więc myślę, że będzie miała choć małego pałera! :) i chce kupić ten album, bo jest w necie już za niecałe 60 zł i mam nadzieję,że uda mi się go kupić *^*
    I oczywiście pamiętalam o urodzinach tych menów, życzę im łał największego sukcesu i szczęścia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kai skończył szkołę jeszcze przed debiutem EXO. Sehun i JongUp dzisiaj mieli swoje zakończenia roku ^^ Sehun zakończył naukę w szkole a JongUp ma jeszcze rok(Tak mi się wydaje bo Sehun jest starszy od Jongupa). Oni koniec szkoły mają w wieku pełnoletności (czyli 19 lat). Póxnije tylko studia ^^
    G.G

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak podaje wiek to zawsze w naszych bo ja już nie wiem kto ile ma lat w tych koreańskich się mylę xD Na nasze przeliczenia JongUp od wczoraj ma 18 lat no a Sehun i Kai 19 xD Kurde, myślałam że JongUp jest od nich starszy...xD
    G.G

    OdpowiedzUsuń