wtorek, 5 lutego 2013

B.A.P "One Shot" FOTO TEASER Yongguk + Himchan

Yongguk
Himchan
HAHAHA. Wybaczcie, ale... poważnie?
B.A.P są mistrzami w zaspokajaniu fanów! BABYs są tak szczęśliwe <3 I jestem prawie pewna, że już po pojawieniu się zapowiedzi MV (08.02) wszyscy będą skakali z radości. Po samych zdjęciach można zauważyć całkiem inny koncept niż ostatnio. Czy to będzie coś, co do króliczków pasuje najlepiej? Mam nadzieję.
Jeżeli miałabym napisać o zdjęciach to Yongguk wygląda bardzo dobrze i równocześnie tak jak zawsze, więc.. :) Ale Himchan.. jest trochę przerażający.. nie sądzicie?
Pełne MV 12 lutego!

Hyorin
 Sistar19 "Gone Not Around For Any Longer" FOTO
 Tym razem postanowiłam nie ominąć kolejnej nowości od Sistar.

 +
Reklama pistacji z PSY, która ukazała się 3 lutego ma ponad milion wyświetleń.. o_o

 Mam wrażenie, że jest coraz głośniej na temat EunHae :D
 Eunhyuk wstawił na twittera i weibo zdjęcia z (jak to określił Kangin) "randki" EunHae. WOW. Fakty, które wyszły na fan meetingu.. Wszyscy szaleją. Za dużo..
 EunSiHae też o sobie przypomina, a raczej: Siwon o sobie przypomina! Chodzenie razem do kina ("Życie Pi"), wspólne obiady, picie piwa itd. A podobno EunHae nie lubi alkoholu XD

Ryeowook :o
 Całe Super Junior-M rozkwita na naszych oczach. Chociaż przyznam, że brakuje mi pozostałych członków.. ale pomimo tego odnoszę wrażenie, że właśnie ta grupa czuje się w swoim towarzystwie bardzo swobodnie.
FANSERWIS.
 Jednak ten wpis.. i "Brakuje mi Teukie hyung'a" - bezcenny. Dziękujemy Ryeowook!
 
 Myślę, że tym razem (mimo tego, że są ferie) powinniście mi wybaczyć nieobecność tutaj, ale nie spałam dwa dni o_o To zbyt długa i męcząca historia. Same wspomnienia bolą. Po tym jakże upragnionym śnie obudziłam się z gorączką. Tak, rozchorowałam się i wiem, że powinnam leżeć w łóżku, ale chęć dodania tutaj byle czego jest silniejsza. Z racji, że wciąż nie myślę racjonalnie, moje niektóre stwierdzenia mogą być bardzo dziwne, więc po prostu proszę przymknąć a to oko :)
 
Kyuhyun (SJ) niedawno obchodził urodziny.. w tym tygodniu świętować będą również Jongup (B.A.P.), Lee Joon (MBLAQ) oraz Hangeng i Siwon (SJ). Happy Birthday <3
Akurat na tym nagraniu są urodziny Leeteuka, ale wstawiam, bo zawsze boli mnie to, co oni robią z tymi tortami :D

Do zobaczenie później ^^
 
 
+ Leeteuk i Donghae. HAHA

7 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tej nowej piosenki B.A.P.
    SJ-M ♥

    Ostatni gif mnie powalił. xD Całkowicie. *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże mam nadzieje że B.A.P powróci do warriowrów xD Co do EunHae...AAAAA*.* Tak się ciesze że znowu o nich głośno ^^ Co do niepijącego Eunhae...to tylko Eunhyuk nie pije. Potajmenie podmienia soju na wodę xD Hardcore xD
    G.G
    love-is-still-love.blogspot.com
    i-love-you-monkey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę z comebacku B.A.P! <3 ale ze zdjęć widać,że nie będzie to cos w stylu warrior, będzie to wolne, ale agresywne- tak bynajmniej myślę. Może będzie coś o przestępczości, mafii? *_____*
    A piosenka SIRTAR19 jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia ;)
    och Ty moje biedactwo oby to co było nie fajne szybko poszło w zapomnienie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyjątkowo nie będę pisać o k-popie, tylko o Tobie... Wracaj szybko do zdrowia ^^ Chcę, byś publikowała posty w pełni sił, dbaj o siebie, pa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Notka The best: ostanie avki i wiat o psy + foto z tortem na buzi spokoo hahha zaspokaja moje zabawne życie.
    Nominowałam cię z konkursie dawno zaprzeszłym:
    http://youneverbeenlookinglikeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń