piątek, 8 lutego 2013

B.A.P "One Shot" M/V TEASER + SHINee "Dream Girl" Taemin FOTOS TEASER

B.A.P "One Shot" M/V TEASER
SBDHSBRM;CLXKVOUVOJT9R8T9RJEFOMD;LVDVJD;KREteryreyryrtuy^&$%t$#FMO
+ ^%^$%t$%y^%&%yerw#@ewadu&(*&ijGFHFKDG
*bełkot* To jest ten styl. Teledysk.. będzie dobry, całkiem inny. LOL, mam łzy w oczach. Dużo Yongguk'a. Nie wiem co napisać.. gdyby powstał tutaj jakiś komentarz to z pewnością byłby pozytywny.
<3

+ Okłada albumu "One Shot"

SHINee "Dream Girl" FOTOS TEASER
 TAEMIN
Woaa.. Taemin na tych zdjęciach według mnie wygląda o wiele lepiej niż Key. Te pierwsze daje dużo do myślenia.. nie mogę doczekać się tego bajkowego konceptu. Drugie jest świetne! To jest TEN Taemin.. ludzie, dlaczego wciąż nie mogę w to uwierzyć?


4 komentarze:

  1. JEZU JAK JA SIĘ CIESZĘ!!!!!!! To są TE króliczki które pokochałam przez "Warrior"! O Boże! Szczerze to jak zobaczyłam ten teaser za pierwszym razem to przypominał mi zwiastun jakiegoś filmu xD Oby było dobre i jeszcze lepsze od "Warriora" xD Co do Taemina to...WOW! Widziałam już co prawda te zdjęcia ale nasz Minnie jest po prostu...wow xD Nie mogę się doczekać pozostałych foteczek (czyt. zwłaszcza Jonghyuna ^^) Hwaiting!^^
    G.G
    love-is-still-love.blogspot.com
    i-love-you-monkey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. B.A.P "One Shot" powracają do gry yeah !

    OdpowiedzUsuń
  3. Teaser jest świetny! Ale i tak myślę, że będzie spokojniejszy od warriora i będzie się od niego trochę różnił, bo choć będą 'niegrzeczni i agresywni chłopcy', to jednak zabraknie większego chaosu. Ale dowiemy się tego, jak wyjdzie MV, nie mogę się już doczekać ;**
    Taak, Taemin i koń to niezłe połączenie, haha xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się doczekać MV... I B.A.P. i SHINee. xD

    Cieszę się, że mogłam jakoś przyczynić się do lepszego humoru Ji-Joon. *.*

    A jak zdrówko? Dobrze już?

    OdpowiedzUsuń