sobota, 16 lutego 2013

NU'EST "Hello" M/V + JYJ dla NII 2013 + Yesung dla "CeCi" + SJ-K.R.Y. dla "Glamour" i "@Star1"

Sama jestem zdziwiona. Na początku jak dowiedziałam się, że ma powstać taki zespół to byłam zaciekawiona, jednak już po pierwszym teledysku przestali mnie interesować. Nie spodobał mi się ich styl i nie lubiłam patrzeć na Rena. Gdy zobaczyłam, że teledysk już się ukazał, postanowiłam chociaż raz włączyć i po powrocie do domu zaczęłam to robić częściej. Lubię tę piosenkę. Nie interesuje mnie sam zespół, ale piosenka jest świetna ;)

























+ Oczywiście, że napiszę coś o "One Shot" B.A.P, ale nie teraz.
Nie mam czasu i przeszkadzają mi.
Postaram się jak najszybciej.

5 komentarzy:

  1. Hmmm coś do obczajania. Gejowo wyglądają :P

    OdpowiedzUsuń
  2. mm zdjęcia cudne!
    och ja bym z chęcia zamieniała sie z tą dziewczyną ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. 'Hello'. Mmmmmm ona świetna! Bezapelacyjnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Padłam... Z wrażenia... Co za zdjęcia ;) A piosenkę NU'EST również bardzo lubię ^^

    OdpowiedzUsuń