niedziela, 24 lutego 2013

SHINee "Dream Girl" M/V + "Fire" SHORT M/V + Donghae dla Cosmopolitan + GD i Taeyang dla Vogue

SHINee "Dream Girl" M/V
Czekałam na ten comeback. Może nie tak bardzo, jak rok temu, ale jedna rzecz pozostaje niezmienna.. znowu się zawiodłam. Nie wiem dlaczego SHINee ostatnio nie potrafią mi się przypodobać. Czy ich styl naprawdę jest teraz całkiem inny?
Przyznam, że teledysk jest trochę dziwaczny.. te niektóre momenty, których nie potrafię wyjaśnić. 
Piosenka niby nie jest taka zła, ale mam wrażenie, że stworzona na siłę. Nie wpadła mi w ucho, a właściwie to nawet nie mam ochoty jej słuchać :c
Tym razem postanowili urozmaicić taniec, przez co rzeczywiście jest ciekawy, ale mnie jakoś nie zaskoczył. Przypomniała mi się choreografia "Love Like Oxygen" z krzesłami :D
Jeżeli chodzi o członków to najbardziej (ponownie! czyt. Sherlock) podoba mi się Onew. Mam wrażenie, że pasuje do takich klimatów i wywołuje bardzo pozytywne emocje. + Taemin wygląda na zmęczonego..

SHINee "Dream Girl" M/V DANCE VERSION

SHINee dla L'OFFICIEL HOMMES


SHINee "Fire" SHORT M/V (jap.)
Na chwilę obecną to ten utwór podoba mi się bardziej od "Dream Girl" :)

Donghae dla COSMOPOLITAN
 
Musze skomentować te zdjęcia. Te pierwsze jest cudowne! Chyba jedno z najlepszych zdjęć Donghae. Dlaczego tak sądzę? Przez brwi! Poważnie. Gdy tylko zobaczyłam tę twarz to brwi od razu rzuciły mi się w oczy. Całokształt brutalnie poprawiony. <moja głupia opinia>
Natomiast czwarte zdjęcie jest okropne. Myślałam, że to Siwon i byłam przerażona.
CN Blue "I'm Sorry" MINHYUK CAM

Szkoda, że na poniższych zdjęciach nie możemy oglądać wszystkich członków Big Bang, jednak zdjęcia z tej sesji są genialne. + GD na pierwszym wygląda jak kobieta :o

G-Dragon + Taeyang dla VOGUE

Nie wiem dlaczego, ale ostatnio cały czas jestem zmęczona, leniwa i nie mam ochoty właściwie na nic. Mimo tego, jakimś sposobem dodaję tutaj kolejny wpis. Dużo zdjęć. W przeciągu kilku dni sporo fajnych sesji się ukazało, więc nacieszmy oczy.
+ Dorzucam te twitterowe zdjęcia (ewentualnie weibo i fb)


 
 
Hyukowe walentynki
omo <3 GD
with Jackie Chan :)
+ HyukJae oświadczył niedawno, że zdecydował się na operację w celu uzyskania podwójnej powieki, ponieważ twierdzi, że nie jest przystojny. Powiedział również, że efekty fani zobaczą na SS5, dlatego cały czas nosi okulary.
nie skomentuję kretyna >.<
tak, tutaj również monkey
Urodziny Changimna
Do zobaczenia za tydzień ^^

9 komentarzy:

  1. Co do 'Dream Girl" to teledysk jakoś bardzo mnie nie zachwycił ale piosenka i owszem. Jest taka trochę funkowa całkiem inna niż wszystkie ich piosenki mimo to trochę kojarzy mi się z 'Dazzling Girl" (Może to przez to ze skróty to D.G. no i ta Girl...). Innych piosenek z albumu jakoś nie słuchałam mimo że cały przesłuchałam raz ale ich nie pamiętam >.< Co do mojego głupiego męża...wybacz mi ale on ostatnio się mnie w ogóle nie słucha! Najpierw stryptiz z Donghae przed oknami (nie żebym miała coś przeciwko ale czemu mnie tam nie było?!) to jeszcze te powieki...ja nie wiem co w niego wstąpiło chyba go zaniedbuje wybacz mi Co nie zmienia faktu że jeśli zrobił/i to na prawdę to go zabije...Przecież on ma najpiękniejsze oczy na świcie od kiedy przejmuje się wyglądem zabije go! ;(;( Ahh...zabije. Hwaiting.
    G.G
    love-is-still-love.blogspot.com
    i-love-you-monkey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że wreszcie znalazłam kogoś z takim zdaniem o Dream Girl. Moi znajomi niemożliwie jarają się tą piosenką, mnie też ostatnio SHINee nijak nie mogą się przypodobać, a byli moim ulubionym zespołem. Znowu się zawiodłam tak jak przy dazzling girl ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje zdanie o SHINee... Chyba jest zbyt oczywiste. Nie jest to mój ulubiony zespół... A Taemin.. Rzeczywiście wygląda na zmęczonego. Jednak zmęczony Taemin, to zawsze Taemin. ;D

    Zdjęcia Donghae.. Ohh.. Niektóre i mnie przeraziły... I to nie na żarty.. xD Wolę inne jego sesje. ;P

    Ale za to sesja z GD.. ! Świetna. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Donghae jest tak boski an tych zdjęciach ,ze padłam....

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam CIę za te zdjęcia; )

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja wręcz pokochałam nową płytę SHINee ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj kochana!
    JA już się za Tobą bardzo stęskniła i hmm czekam na wyczerpujący wpis ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. hahah dobre!!
    dzięki za linka ;)\Polska rządzi hahah
    komentarze rozbrajające

    OdpowiedzUsuń