sobota, 9 marca 2013

Full Version

Witam tym razem po dłuższej przerwie. Ostatnio napisałam "Do zobaczenia za tydzień", ale jednak się nie udało. Dlaczego? Brak weny twórczej. Miałam sporo pracy i dużo się wydarzyło w tamtym tygodniu, przez co nie miałam czasu i nie potrafiłam się na niczym skupić. Jednak odniosłam wrażenie, że dużo mnie nie ominęło.

Yankie ft. Tablo "I.N.D.O" M/V
Kliknęłam play tylko dla Tablo, którego nie ma w MV o_o 
Teledysku nie skomentuję.
Pomimo tego spodobała mi się ta piosenka i chętnie się nią z Wami podzielę.


B1A4 dla 10TEN

 U-Kiss "Standing Still" M/V
Większość piosenek U-Kiss nie jest w moim stylu i nie darzę większą sympatią tego zespołu, ale warto wspomnieć o czymś nowym. MV ukazało się 7 marca.

INFINITE-H dla Dazed and Confused


 Lee Hi "It's Over" M/V
Nie lubię na nią patrzeć. Nie podobają mi się jej miny i jej styl. Teledysk jest całkiem fajny. Ten motyw z misiami, bluzy z "One Of A Kind" i wielki tańczący G-Bear ;D
Zaś jeżeli chodzi o piosenkę to według mnie zbyt podobna do poprzedniej ("1,2,3,4" i tak wygrywa). Być może to przez ten głos, ale sam styl, w jaki sposób śpiewa.. pozostał taki sam. Nie przekonuje mnie >.<


Super Junior-K.R.Y. dla @Star1


INFINITE comeback TEASER
Łaaa, zapowiedź jest całkiem inna. Podoba mi się.

Krystal dla Vogue Girl



 MBLAQ "Mona Lisa" (jap. ver) TEASER
Obejrzałam raz i już zmęczyła mnie ta zapowiedź.
Niby nie lubię japońskich wersji, ale tej jestem ciekawa, jak i również samego teledysku. Cieszy mnie coś nowego od MBLAQ ;)


Super Junior-M "Break Down" PHOTOS




B1A4 "Baby Goodnight" (dance ver.)
Nie dość, że to moja ulubiona piosenka B1A4 to jeszcze ulubiony teledysk wraz z choreografią. + Podoba mi się to, w jaki sposób zamieniają się miejscami ;p


+ Dopiero teraz zobaczyłam nowe zdjęcia profilowe na japońskiej stronie B.A.P.


Park Kyung ft. Crush "Getting Over" AUDIO
Jak widać, jeżeli chodzi o Block B to Zico nie jest jedynym artystą, którego solowe piosenki przypadają mi do gustu. Kyung też radzi sobie całkiem nieźle ;)


Yongguk "Q" AUDIO
Skoro jestem przy solówkach.. co myślicie o tym?
Nie jest zbyt spokojne jak na Yongguk'a?


Przy okazji wspomnę coś o akcji, o której się niedawno dowiedziałam.
Może kogoś z Was również to zainteresuje.
Po więcej informacji zapraszam tutaj:
http://moekyuna.blogspot.com/2013/02/petycja.html

+
Simon D obchodzi dzisiaj urodziny, natomiast Mir z MBLAQ jutro.
Wszystkiego najlepszego ;)


6 komentarzy:

  1. Yankie ft. Tablo "I.N.D.O" no no nawet fajne chociaż zazwyczaj nie słucha,mm:P
    Gdy zobaczyłam ,ze jest coś nowego o MBLAQ to oooo cieszyłam się jak głupia ale hmm po zobaczeniu tego moja mina wyrażała tylko
    What's the fac ?

    OdpowiedzUsuń
  2. U-kiss też rzadko słucham ;P
    Zdjęcia ach jak zawsze świetne!
    skąd Ty je bierzesz /?
    Lee Hi hmm tylko misio mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. INFINITE zapowiedź fajna ooo B1A4 "Baby Goodnight" to jest naprawdę pozytywna piosenka ;D

    solówka fajne ale ta druga jest naprawdę powolna heh chyba bym zasnęła przy niej :D
    Ach BLOCK B chciałabym aby wrócili ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się doczekać Mona Lisy! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog ;3 Jestem w trakcie oglądania "Panda and Hedgehog" w głownej roli gra Lee Dong Hae , widze że masz jego zdjęcia więc jeśli jeszcze nie oglądałaś to polecam ... =^.^=
    Ja też się interesuję K-POP'em więc zajrzyj do mnie - http://oppasaranghaee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatni gif mnie powalił. xD
    Miło znów widzieć Cię na blogu. i to z kolejną porcją zdjęć. Sporo z nich już widziałam. Ale jak miło znów na nie popatrzeć. *.*

    ~Yes, I known FT Island.! I LOVE FTI! (*.~)

    A B1A4 po prostu zachwycili mnie tą choreografią. Kompletnie! Zakochałam się.!!! ;*

    OdpowiedzUsuń