wtorek, 23 kwietnia 2013

B1A4 Jinyoung TEASER + SECRET Ji Eun, Hyosung TEASER + SHINee "Why So Serious?" MV TEASER + 4Minute TEASERS

 B1A4
COMEBACK!
4TH MINI ALBUM
06.05.2013
foto teaser
 JINYOUNG
 OMG. W końcu! Wspomnę po raz kolejny, że comeback czy nowy teledysk B1A4 zawsze niezmiernie mnie cieszą. Od razu wiem, że po ich powrocie będę miała dobry humor.
Foto teaser mojego biasa wyszedł jako pierwszy. Oczywiście nie ukrywam rozczarowania spowodowanego tym, iż Jinyoung nie ma już burakowych włosów :c Ale rozumiem, image trzeba zmieniać, więc pozwalam na takie małe szaleństwo. Pierwsze zdjęcie mi się podoba, drugie.. jest zagadką :)


SECRET
COMEBACK!
4TH MINI ALBUM
30.04.2013
foto teaser
Ji Eun
foto teaser
Hyosung
Jako, że lubię ten zespół postanowiłam tym razem zainteresować się ich comebackiem. Poczekamy, zobaczymy.


SHINee "Why So Serious?" M/V TEASER
"The misconceptions of me" ukaże się 26.04.2013 roku u południe, czasu koreańskiego.
Niestety, ale ponownie.. już po małym kawałku utworu, stwierdzam, że pewnie nie będzie mi się podobał.


4MINUTE 
COMEBACK!
"What's Your Name"
26.04.2013
Hyuna

Gayoon

Sohyun

Jiyoon

Jihyun

Szczerze przyznam, że zaciekawiły mnie te kolorowe i dzikie zdjęcia, przez co z chęcią obejrzałam video teasery i cierpliwie zaczekam na Music Video. Nie lubię Hyuny, psuje moje pozytywne zaskoczenie, ale kto wie.. może zmienię zdanie ;)


We Got Married
Taemin (SHINee) & Naeun (A Pink)
TEASER
Byłam w szoku. Naprawdę. Taemin..? Dlaczego Taemin? Za wszelką cenę kolejna próba zmiany wizerunku? Co jak co, ale Taemin, mimo wszystko zawsze będzie mi się kojarzył jako kandydat na dziecko, a nie męża. Pierwsze wrażenie i wspomnienia robią swoje. Jednak nie napiszę, że nie chciałabym obejrzeć parę epizodów ;p

2 komentarze:

  1. Taemin OMG przecież to takim sweet boba a nie narzeczony hhhehe no cóż zobaczymy c oz tego wyjdzie ;D
    SUper foty i informacje i Twoje komentarze ;)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. We Got Married ostatnio zaskakuje. ;D Taemin, HongKi...
    Już nie mogę się doczekać comebacku B1A4...!
    A 4MINUTE...? Cała piosenka jest, trzeba przyznać, dobra. :) Może nie rewelacyjna, ale fajna.

    OdpowiedzUsuń