poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Lee Hi "Rose" MV + Rania "Just Go" MV + AA "Come Back" MV

LEE HI "Rose" M/V
"1, 2, 3, 4" i "It's Over" to dla mnie dwie, prawie identyczne piosenki. Na szczęście "Rose" według mnie nie jest kolejnym, odgrzewanym kotletem.
Ogólnie jeżeli chodzi o Lee Hi to przyznam, chyba po raz kolejny, że nie podoba mi się jej styl, ale mimo tego jestem ciekawa jej piosenek. Być może niedługo zmienię zdanie na jej temat..

B1A4 dla Hat's On
Mamy nową sesję B1A4 od Hat's On. Powtarzam się? Tak, to świetnie, że zdjęć jest więcej. Uwielbiam tę markę, a B1A4 idealnie do niej pasują.

RANIA "Just Go" M/V
Wiem, że piosenka nie jest jakąś tam nowością, ale w te święta niezwykle mnie męczy, więc postanowiłam podzielić się nią również z Wami ;)
Ostatnio słucham dużo girlsbandów..

Girls' Generation dla G-STAR RAW Japan
Hyoyeon
Taeyeon
Sooyoung
Sunny
Jessica
Tiffany
Yuri
Seohyun
Yoona


AA "Come Back" M/V
Coś innego? Nie, po prostu kolejny boysband, na który zwróciłam uwagę przez Music Bank. Poszerzajmy horyzonty.


B1A4 dla Hanako

Nie mam mocy kochani. Jedyne wyjaśnienie. Chociaż i tak zamiast pisania tutaj powinnam zajmować się teraz innymi rzeczami.. np.: uczyć się albo przynajmniej spakować, bo jutro już muszę jechać do szkoły. Te całe święta zleciały tak szybko, jak to sobie wyobrażałam, ale chociaż trochę odpoczęłam, więc nie powinnam narzekać.
Obejrzałam chyba wszystkie Idol Star Athletics Championship.. z każdego roku. Miałam zabrać się za dramę i konkretnie miałam na myśli "Love Rain", ale stwierdziłam, że chyba w końcu powinnam dokończyć te ostatnie odcinki "Skip Beat", ale tak się nie stało, bo zaczęłam oglądać "Shut Up Flower Boy Band" i jak dobrze pójdzie to pewnie niedługo będę chciała dodać tutaj recenzję tej dramy. Ale.. nie mogę tak po prostu zostawić "Skip Beat". Zbieram siły.. ta drama jeszcze dzisiaj będzie przeze mnie zdobyta, huehue.


8 komentarzy:

  1. LEE HI ma jak dla mnie seksowny głosik :D
    piosenkę można od czasu do czasu przesłuchać ;P
    B1A4 świetna sesja!
    Chociaż te z zółtym tłem kojarzą mi się z bananami hi

    OdpowiedzUsuń
  2. RANIA "Just Go" piosenka stara ale jara :D

    Girls' Generation dla G-STAR RAW Japan
    sesja jak sesja chociaż muszę przyznać ,że większość dziewczyn z tego zespołu jest bardzooo do siebie podobna ;P

    OdpowiedzUsuń

  3. AA "Come Back" najbardziej w oczy rzuciły mi się te kolorowe włosy i koleś z hmm bordowym włosami i ustami hi hi
    B1A4 dla Hanako sesyjka jak najbardziej udana ;)

    Idol Star Athletics Championship, a gdzie to oglądałaś ;P??
    na viki ;P??

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia ze Skip Beat! :)
    Ten ostatni gif... Powalił mnie. xD

    OdpowiedzUsuń
  5. A jeśli chodzi o AA... to ich ComeBack jest świetny! Tak po prostu i ogólnie... xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaa ok będe już wiedzieć ;P dzieki

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm...Lee Hi jakoś...nie wiem ogólnie nie słucham kobiet z Korei XD Czasami coś z f(x) a tak to jakoś nie, chociaż muszę przyznać, że ma bardzo fajny głos ^^ Jak nie mogę ze Skip Beat...Donghae jest taki...nieee xD No nic, życzę powodzenie i mimo iż późno to tych wesołych świat no i powodzenia w szkole ^^
    G.G
    love-is-still-love.blogspot.com
    i-love-you-monkey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. "Rose" jest piękne *^*
    uwielbiam sesje B1A4 z tymi czapkami <3 OMO, Baro jako diabełek i Sandeul jako aniołek.. są cudowni ><
    SNSD wyszło delikatnie i dziewczęco :3
    AA... podoba mi się piosenka i taniec, reszta nie XD
    powodzenia z dramami, polecam ci skończyć "Skip Beat", bo jest naprawdę dobra ^^ przynajmniej manga była, więc mam nadzieję, że drama dobrze ją odwzorowuje... XD
    muszę uzupełnić moją obecność na tym blogu >.>

    OdpowiedzUsuń