sobota, 27 kwietnia 2013

SHINee "Why So Serious?" M/V + 4MINUTE "What's Your Name?" M/V + B1A4 Sandeul, CNU, Baro, Gongchan TEASERS + SECRET Sunhwa, Zinger, "YooHoo" TEASERS

SHINee "Why So Serious?" MUSIC VIDEO
Pozytywne zaskoczenie. Zdecydowanie lubię ten teledysk bardziej od "Dream Girl", ale jeżeli chodzi o piosenkę to nie jestem jeszcze do końca przekonana, bo przyznam, że (dopiero teraz) mimowolnie, bardzo często podśpiewuję do "Dream Girl", a w "Why So Serious?" denerwuje mnie nudnie przeciągane tytułowe pytanie w refrenie. Wolę usłyszeć te pytanie od GD.
 Od razu poruszę chyba najważniejszą sprawę, a mianowicie nieobecność Jonghyuna w tym MV. Wspominałam już zapewne kilka razy, że nie lubię tego członka zespołu. Oczywiście zważając na to, stwierdziłam kiedyś, że nie mogę nazwać się Shawolem. Minęło dużo czasu, a moje zdanie o Dino się nie zmieniło. Teraz, kiedy uległ wypadkowi i złamał nos, przez co nie ma go w teledysku, a Taemin przejmuje jego partie uważam, że.. wolałabym taki czteroosobowy zespół! Serio. SHINee podoba mi się bardziej bez Jonghyuna. Taemin jest wspaniały! Śpiewa bardzo dużo w tej piosence, a szczególnie uwielbiam jego partię na początku piosenki i drugiej zwrotki. Zawsze uwielbiałam głos Onew, a jego zewnętrzna przemiana, którą według mnie można zauważyć od kilku miesięcy, naprawdę dodaje mu uroku. Jeżeli chodzi o Minho to średnio lubię oglądać jego uśmiech w teledysku albo ten śmieszny sposób, w jaki na początku porusza biodrami. Wolę jego charyzmatyczne spojrzenie i poważne podejście do wszystkiego.. przynajmniej takiego go zapamiętałam, ale z drugiej strony.. skoro piosenka jest pozytywna to trzeba się uśmiechać ;) Został jeszcze Key.. Myślę, że troszeczkę się zepsuł. Wygląda gorzej, a w piosence prawie w ogóle go nie zauważam, jednak Key pozostanie członkiem SHINee, o którym zawsze będę dobrze myślała. Także podsumowując, myślę, że dzięki temu MV fani mogli zobaczyć, że pozostali lśniący wcale nie są gorsi od Jonghyuna, któremu według mnie cały czas poświęca się za dużo uwagi.
+
HIGHLIGHT MEDLEY


4MINUTE "What's Your Name?" MUSIC VIDEO
Nie słuchałam wcześniej żadnej piosenki 4Minute i kompletnie nie interesowałam się tym zespołem. Wiedziałam tylko, że jedną z jego członkiń jest Hyuna, której nie darzę sympatią :)
Przeczytałam, że powracają, zobaczyłam ładne, kolorowe zdjęcia, a następnie obejrzałam teasery i usłyszałam kawałek piosenki, o której pomyślałam, że naprawdę mogłaby mi się spodobać. Poczekałam na teledysk.
Dobrze myślałam. Bardzo lubię tę piosenkę, ale jeżeli chodzi o teledysk to niespecjalnie lubię go oglądać. Dlaczego? Nie tylko przez Hyunę, ale i również przez resztę.. Zwyczajnie denerwuje mnie twarz liderki i dwóch dziewczyn z krótkimi włosami. Jedynie Gayoon wydaje się sympatyczna, ale nie powinnam wypowiadać się na ten temat, skoro dokładnie nie poznałam tego zespołu. Mogę tylko podkreślić, że po tej piosence będę uważniej śledziła działalność 4Minute.


B1A4 "What's Going On?" FOTO TEASER
SANDEUL
Jinyoung & Sandeul

BARO
Baro & Sandeul

CNU
Jinyoung & CNU
Gongchan
Gongchan & CNU
Mamy już foto teasery wszystkich członków zespołu. Woaa, pewnie niedługo wyjdzie M/V teser, prawda? Nie wiem jak Wy, ale ja jestem bardzo niecierpliwa. Dalej, WM!


SECRET "Letter from Secret" FOTO TEASER
Sunhwa
Zinger
Ze wszystkich foto teaserów najbardziej podoba mi się zdjęcie Sunhwy.

SECRET "YooHoo" M/V TEASER
Pojawiły się komentarze mówiące, że Secret kopiują Sistar, a no to odpowiedzi, że to Secret zadebiutowały wcześniej. Nie wiem, jak naprawdę jest z tym kopiowaniem. Sama nie wiem, który zespół lubię bardziej. Na razie mogę napisać tylko, że oglądając ten teaser pomyślałam o teledysku Sistar "Loving U",ale nie mogę od razu stwierdzić, że Secret je kopiują. Poczekajmy do 30 kwietnia.


Majówkaaa, tydzień wolnego! :3

6 komentarzy:

  1. Witaj o tak w końcu wolne! :)
    Shine wymiata

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam szczerze, że dla mnie ' Dream Girl' było lepsza piosenką od " Why So Serious?". Sama wole tę frazę wypowiadaną przez GD i wnerwia mnie tak samo jak ty piszesz, przeciągnie tego zdania. Ale jako cholerna Blingerka zabolało mnie stwierdzenie, że SHINee bez Jonga jest lepsze, czy może nie lepsze tylko, że wolisz taki skład zespołu, bez niego. Rozumiem, że go nie lubisz, ja na przykład jakoś nie mogę znieść sztucznego uśmiechu Minho (o którym piszesz, na serio dla mnie wygląda sztucznie)tak jak i jego posiadacza, ale nie wyobrażam sobie by Minho nie było w zespole. Nie wydaje mi się, że Jongowi poświęca się dużo uwagi. Właściwie to zawsze myślałam tak o Taeminie. To właściwie przez Tae poznałam w ogóle SHINee, jest chyba najbardziej rozpoznawalnym członkiem tego zespołu a co do Jonga...ja zwyczajnie nie wyobrażam sobie SHINee bez niego. Jego charakterystyczny głos. Nie chodzi mi tu w ogóle o wygląd bo to całkiem inna sprawa. Strasznie zaskoczyło mnie to, że w piosence nawet nie ma jego partii bo wydawało mi się, że główną piosenkę nagrywa się najszybciej i że Jjong był na tych nagraniach. Głos Taemina....ostatnio jak dla mnie jest go wszędzie za dużo. Zawsze lubiłam słuchać głosu Onew a najbardziej Key bo mimo iż jest raperem ma świetny głos. Teraz partii śpiewanych przybywa i Taeminowi i Minho (który jak dla mnie nie powinien śpiewać, powinien zostać przy nawijaniu). Uh...no nie wiem denerwuje ,mnie ta piosenka, nie lubię jej. To pewnie właśnie przez brak głosu Jonga...cóż jest moim biasem z SHINee i raczej nikt tego nie zmieni. Zawsze zostają nimi albo główni tancerze (przez co zazwyczaj i głowni raperzy) albo głowni wokaliści. Hm...chyba skończę już temat SHINee. B1A4 ma fajowskie te fotki....uśmiech CNU...wygląda jak zadowolona dziewczynka xD Cóż...to by było tyle ode mnie, w końcu wolne liczę na więcej notek od ciebie^^ Hwaiting!
    G.G
    bad-days-good-nights.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi hi. Moją uwagę też zwrócił Onew... xD Dobrze mu z taką zmianą... :)
    Ahhh. majówka... Ależ ja się nie mogę doczekać..!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jednak nadal wielbię głos Jjonga i Boże czemu w tym audio jest go nawet tak mało? Eh...Ciesze się, że wolne w końcu trochę u mnie po nadrabiasz ^^
    G.G
    bad-days-good-nights.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybrałam PSY bo ludzie zazwyczaj kojarzą K_POP z nimi eh:/
    A jak się mnie pytają dlaczego (kolezanki) to ja im zaczynam opowiadać jak TO NAPRAWDĘ WYGLĄDA HAHHA
    juZ ICH GŁOWA BOLI I NIE CHCĄ MNIE WIDZIEĆ ;p

    OdpowiedzUsuń