sobota, 11 maja 2013

B1A4 "What's Happening?" M/V + SECRET "YooHoo" M/V + 2PM comeback!

B1A4 "What's Happening?" Music Video
Kocham B1A4. Tylko tyle wystarczy.. Ich kolejny powrót, którym mnie tak ucieszył. Teaserowe zdjęcia były cudowne, przez co czekałam z jeszcze większym zniecierpliwieniem.
Nie miałam zbyt dobrego dostępu do Internetu i pierwszy raz obejrzałam ten teledysk na telefonie w niezbyt dobrej jakości. Jednak za jakiś czas to nadrobiłam, klikając replay ze sto razy.
Piosenka
Jest świetna. Mimo mylącego tekstu, który nie jest aż tak cukierkowy, słucham jej z uśmiechem na twarzy i naprawdę mój humor wtedy się poprawia.
Teledysk
Wychodzi na to, że ta dziewczyna zdradza B1A4 :) W końcu piosenka również o tym mówi. Chłopaki z B1A4 próbują dostać się do pokoju, w którym owa ladacznica (xD) przesiaduje z innym facetem. Kiedy w końcu im się udaje... rozpoczyna się walka na poduszki. Podobają mi się maski, od razu kojarzą mi się z tymi w teledysku G-Dragona do "MichiGo", ale myślę, że te są fajniejsze :)
Taniec
Nic nadzwyczajnego, B1A4 mało tańczy, ale i tak lubię na nich patrzeć. Najlepsza sekwencja? Przed refrenem!
Jinyoung
Stwierdzam, że mój bias jest doskonały w każdym teledysku. Oczywiście cały czas rozpaczam nad utratą jego burakowych włosów, ale nie jest źle. Uroczy głos.
Baro
Uwielbiam kwestię Baro w 0:33 i uważam, że zaśpiewał to lepiej od CNU. Poza tym.. rap Baro i już druga zwrotka należy do niego.
Gongchan
Wyjątkowo lubię go w tym MV. Nie irytuje mnie i podoba mi się to, ze mogę go usłyszeć. + Dobrze wygląda w tej fryzurze.
CNU
Ostatnio niezwykle punktuje u mnie. Jednak wolę, jak nie nosi okularów i zdecydowanie wybieram wersję CNU z "Baby Goodnight", ale gorzej nie jest :)
Sandeul
Bardzo mało go w tym teledysku. Sandał zawsze przekazuje wiele pozytywnej energii, a tu trochę jej brakuje i jakoś nie za bardzo podoba mi się jego styl w "What's Happening?".
Wywnioskować z tego można, że w żadnym aspekcie nie jestem zawiedziona, a wręcz chcę więcej. B1A4 Fighting!


SECRET "YooHoo" Music Video
Może nie polubiłam tego tak bardzo przez to, że piosenka wydaje mi się zbyt delikatna, a teledysk głupkowaty. Mogę posłuchać, ale chyba nie teraz ;)


2PM "Comeback When You Hear This Song" Music Video

Chansung
Junho
Junk
Nichkhun
Taecyeon
Wooyoung
2PM "A.D.T.O.Y." Music Video
Mamy wielki comeback 2PM i dwie niespodzianki. Z góry mogę napisać, że o wiele bardziej podoba mi się druga piosenka i teledysk. Ogólnie.. ile przytulania i namiętności w "A.D.T.O.Y.", a wszyscy chyba wiedzą, że w koreańskich teledyskach to rzadkość. Zaś jeżeli chodzi o pierwszy utwór to jest on zbyt nudny jak dla mnie, teledysk zresztą też..
Fani z pewnością są uradowani, a pozostali mogą zobaczyć coś innego i świeżego. Widzę same plusy ;)
Chansung
Junho
Junk
Taecyeon
Nichkhun
Wooyoung
Miałam więcej wolnego, więcej czasu na więcej postów.. a i tak się nie udało. Jednak mam nadzieję, że się nie gniewacie i że od czasu do czasu ktoś jeszcze tutaj zagląda ;)

<3

 Dramy.. kiedy w końcu się nimi zajmę?


 
 

10 komentarzy:

  1. Dramy..? Mam ten sam kłopot. :(
    B1A4- brak słów. świetni, choć Good Night podobało mi się bardziej. Ale nic straconego. ;D
    A SECRET-lekka i przyjemna. Może będę właśnie jej słuchać w wakacje..? Bo póki co, to jeszcze nie naszła mnie ochota... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooo i Donghae ze Starkiem.! ♥
    +reszta SJ... *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. "What's Happening? fajne to takie urocze i niewinne ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. SECRET "YooHoo" nie dlam nie te Yoohoo ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 PM gołe klaty hi hi0llubię;D
    w tym pierwszym teledysku podoba mi sie jak tańczą na schodach i tych lawach ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. B1A4 ma trochę dziwny styl, podobnie jak SHINee (których nie lubię chyba jako jedyna osoba na świecie -.-), bo jest mało muzyki elektroniczno-dyskotekowej. B1A4 wolę w wydaniu tried to walk, ale te MV też bardzo lubię :) Baro jest świetny, ogólnie MV jest trochę bez sensu i takie na luzie, co jednak przyjęłam pozytywnie. Moja siostra jest niestety na nie :(
    A 2PM nie słucham, ale zobaczę teledyski ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że B1A4 ma bardzo konkretny, określony styl, a według mnie "Tried To Walk" jest jedną z ich najgorszych piosenek, właśnie przez tą całą "elektroniczno-dyskotekową" muzykę, która do nich kompletnie nie pasuje, ale.. każdy ma swoje zdanie ;)

      Usuń
  7. Uwielbiam ten comeback od B1A4 <333

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog, tylko od wyglądu można oczopląsów dostać (i stracić trochę czasu szukając zdjęć GD :D). Ja mam odwrotnie niż ty. Trochę się gubię z tymi wszystkimi comebackami i debiutami. Wszystko przez dramy...
    Zapraszam na http://muzyka-wg-nas.blogspot.com/
    ____
    Alka

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś nominowana: http://magicelfsjlove.blogspot.com/2013/05/abc-tag.html

    OdpowiedzUsuń