czwartek, 18 lipca 2013

B.A.P. "Hurricane" M/V + EXO "Wolf" Drama Ver. + MBLAQ "Smoky Girl" M/V + BTS "No More Dream" M/V

B.A.P. "Hurricane" MusicVideo
Znowu coś nie do końca w stylu B.A.P. Obejrzałam na telefonie w bardzo słabej jakości i sądziłam, że nie polubię tej piosenki. Jednak jak odtworzyłam ponownie w domu to już nie mogłam wyrzucić jej ze swojej głowy. Oczywiście, że nie jest to najlepsza piosenka B.A.P., ale wszystko wyszło o wiele lepiej niż się spodziewałam. Jak dla mnie, to w tym teledysku istnieje tylko Daehyun. Cały czas jest pokazywany i popisuje się swoim ślicznym głosem. Himchan jak zwykle najbardziej pomijany ;p Ale.. coś, co zszokowało mnie najbardziej to włosy Zelo! Hahaha. Co on ma na głowie? Niczym fryzura Ajhummy :o
Daehyun
Himchan
Jongup
Yongguk
Youngjae 
Zelo


EXO "Wolf" Drama Version
(Korean ver.)
(Chinese ver.)
Tak długo czekałam na tę wersję, ale po obejrzeniu stwierdzam, że spodziewałam się czegoś lepszego. Luhan trochę komicznie prezentuje się w roli tej jakże dziwnej istoty (przynajmniej mi się tak wydaje :D). Tak myślałam, że piosenki z albumu zostaną połączone, ale sam efekt jednak mi się nie podoba. Te wolne utwory zwyczajnie nie pasują. + Sam fakt, że będą jeszcze kolejne części (?) SM nas wymęczy..


MBLAQ "Smoky Girl" MusicVideo
Uwielbiam tę piosenkę! Miałam całkiem odmienne odczucia, gdy usłyszałam ją po raz pierwszy, ale szybko uległy zmianie i polubiłam "Smoky Girl". Teledysk zbytnio nie zachwyca, ale sam powrót MBLAQ mnie bardzo cieszy.
Wygląd członków również się zmienił. Osobiście jestem fanką Seungho i mogę śmiało zaakceptować go w blond czuprynie. Mogę to także powiedzieć na temat Lee Joon'a, który praktycznie wygląda tak samo, jak zazwyczaj. 
W sumie to nie mam się do czego przyczepić.. a różowych włosów nie skomentuję.
+ MBLAQ dla K Wave
Seungho
G.O
Lee Joon
Thunder
Mir


BTS "No More Dream" MusicVideo
Wooah, jak ja lubię takie świeżości. Zespół, który niedawno zadebiutował z młodymi członkami, począwszy od urodzonego w 1997 maknae Jung Kook'a do visual'a Jin'a urodzonego w 1992. Nad zespołem czuwa lider - Rap Monster.
"No More Dream" jest piosenką przepełnioną rapem i dobrym tańcem. Teledysk to jeden z tych, który opowiada o ślicznych, zbuntowanych chłopcach szukających sposobu, by wyładować swoją energię (?).. OK. Świetny singiel, świetny teledysk. Jestem w niebie.
V
Jin
Jung Kook
Jimin
Rap Monster
Suga
J-Hope


 B1A4 dla 10+Star


 Coraz więcej tego wszystkiego, ale spokoojnie.. wyrobię się ze wszystkim. To znaczy taką mam nadzieję. Oczywiście dramy czekają na mnie już od niepamietnych czasów :3


4 komentarze:

  1. Jeju, jeju. Ależ nadrabiasz. :D
    BTS mi też skradli serduszko. :) A o innych MV, to długo by opowiadać. ^^
    Co do dram... Też mam niezłe zaległości, więc nie jesteś sama. Z tym, że ja pewnie ich nie nadrobię... :P Też nie jestem całkiem pewna czy będę na festiwalu. Mam taki zamiar, umówiłam się z przyjaciółką... Ale musimy jeszcze obgadać szczegóły, a mamy kontakt tylko mailowy, toteż to nieco skomplikowane. :D No i żadna z nas tam jeszcze nie była, więc nawet nie wiem, jak to będzie wyglądać... Miło byłoby Cię poznać. :) Myślisz, że rozpoznamy się w tym wielkim mieście-stolicy...?

    OdpowiedzUsuń
  2. Do Warszawy nie mam aż tak daleko (zaledwie 3 godziny jazdy autobusem), ale jakoś nie jest mi tam po drodze. Jeśli trzeba coś załatwić, to jedzie się do stolicy województwa: Toruń, Bydgoszcz. A Warszawa..? Przecież sama nie będę tam jechać... A nóż bym się jeszcze gdzieś zgubiła... xD
    Teraz studiuje tam moja przyjaciółka, więc wyjazd tam jest dużo ciekawszy. :D
    Ale oczywiście byłam w Warszawie nie raz, ale na Festiwalu jeszcze nie. I chyba czas to nadrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, tak aby wygrać trzeba grać ;)

    OdpowiedzUsuń