środa, 31 lipca 2013

EXO "Growl" M/V, PHOTOS TEASERS + B1A4 "What's Happening?"(jap. ver.) M/V + B.A.P. "Badman" PHOTOS TEASER

EXO "Growl" (Korean ver.) MusicVideo Teaser


Znowu mamy coś od EXO. Kompletnie się tego nie spodziewałam. Pojawiło się trochę teaserowych zdjęć i mv teaser. Coś wydaje mi się, że "Growl" i tak nie przebije "Wolf'a", ale mimo tego i tak z niecierpliwości czekam na ten teledysk. Jeżeli chodzi o wygląd członków to nie wiem dlaczego, ale niespecjalnie przypadł mi do gustu. Zwracam uwagę tylko na Bekona :3

EXO "Growl" (Chinese ver.) MusicVideo Teaser



B1A4 "What's Happening?" (Japanese ver.) MusicVideo
Koreańska wersja zdecydowanie lepiej brzmi, ale ta też nie jest zła. Teledysk również jest gorszy, jednak przez moją ogromną sympatię do tej piosenki, obejrzałam go z wielkim uśmiechem na ustach. Więcej B1A4! *,*


B.A.P. 3rd mini album "Badman" TEASERS
Youngjae & Daehyun
Himchan
Yongguk


G-Dragon i Kim Sung Hee dla Vogue








Uwielbiam te zdjęcia

+ Ok, to chyba ostatni post przed wyjazdem.
Chciałabym spędzić wspaniałe cztery dni, ale postaram się również szybko wrócić.
Do następnego ^^


4 komentarze:

  1. O jejjj!!!!!!!!! Oszalałam na punkcie zdjęć GD! Kocham.!!!! <3333
    Ta sesja jest cuuudna! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej kochana! Bardzo serdecznie chciałabym Cię zaprosić na rozdanie na moim blogu, z okazji mojego powrotu na bloggera! Do wygrania duży zestaw kosmetyków Essence! http://lllilian.blogspot.com/2013/07/rozdanie-z-okazji-mojego-powrotu-takze.html
    A wystarczy tylko... jeden komentarz, by wziąć udział. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Azjatów^^ Lubię Twojego bloga, bo uwielbiam azjatyckie ciacha !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń