piątek, 26 lipca 2013

F(x) "Rum Pum Pum Pum" M/V + A-Jax "Insane" M/V


F(X) "Rum Pum Pum Pum" MusicVideo
Nie wiem czy tego oczekiwałam. Jak wspominam "Electric Shock" z poprzednich wakacji to tamta piosenka jest o niebo lepsza, a "Rum Pum Pum Pum" jak na razie jeszcze mi się nie wkręciła. Być może bardziej ją polubię, ale na pewno nie będzie to jeden z moich ulubionych utworów.
Teledysk... nic specjalnego. Z tak delikatną piosenką to trochę przynudza, a choregorafia nie wydaje się ciekawa. 
Jednak najbardziej przyczepię się do wyglądu dziewczyn. Jak na mój gust.. jest okropny! Po pierwsze - te soczewki strasznie przykuwające uwagę, których wręcz nie znoszę. Po drugie - ta paskudna szkoca krata. Całkowicie mi się nie podoba i osobiście sama nigdy bym czegoś takiego nie ubrała. Wybaczcie, ale a rzygać mi się chce jak na nią patrzę :c Niby drobny szczegół, a jednak przeszkadza. Po trzecie - brzydkie włosy Krystal (która jest zdecydowanie najczęściej pokazywana) oraz kolor włosów Luny, który ją postarza. Na temat Amber nawet się nie wypowiadam, bo to już kompletna porażka. Według mnie jedynie Sulli i Victoria wyglądają uroczo i miło się je ogląda.
Napiszę tylko, że nie jest źle, ale również mnie to nie zachwyca i szaleć nie będę.
F(X) HWAITING!


A-JAX "Insane" MusicVideo
Zwróciłam uwagę na ten teledysk już wcześniej, ale dopiero teraz przypomniało mi się, że miałam coś o nim tutaj napisać. Dawno nie słuchałam A-Jax i ucieszyłam się, że będę mogła zobaczyć od nich coś nowego. Oglądając ten teledysk, na samym początku w ogóle nie mogłam poznać członków :o Co niektórzy wyglądają dla mnie zupełnie inaczej, jak np. :Hyojun, Seungyub czy Seungjin. Sungmin wciąż ta sama słodka twarz, Jaehyung jakoś niezauważalny, a lider przypomina mi Siwona z Super Junior i wygląda starzej.. Zdecydowanie wolę go w wersji blond. 
Piosenka mi się podoba. Całkiem inna odsłona, jest wręcz dziwaczna. A-Jax z MV na MV zmieniają styl. Natomiast jeżeli chodzi o sam teledysk to ten motyw ze szpitalem jest całkiem fajny, aczkolwiek reszta raczej nie została pozytywnie odebrana przez widzów. Wiele osób twierdzi, że skopiowali trochę od "Dream Girl" SHINee i sama przyznam, że teledysk jest podobny. Mi osobiście wszystko przypomina "Michi Go" G-Dragona.. Mało oryginalności, ale wierzę w ten zespół ;)


G-Dragon dla Vogue
Gdy zobaczyłam drugie zdjęcie myślałam, że na okładce Vogue'a są jakieś koreańskie bliźniaczki. Naprawdę.. Nie dość, że na pierwszy rzut oka nie poznałam GD to jeszcze myślałam, że jest kobietą.



Koooochani, wybiera się ktoś w tym roku na K-POP Festiwal do Warszawy? :3

5 komentarzy:

  1. mm smoczek wygląda tak jakoś dziwnie heh

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rum pum pum pum bardzo wchodzi w ucho :)) A GD jak to on :D Pamiętam, że jak zobaczyłam to drugie zdjęcia miałam podobne myśli do Ciebie xD

    Do Warszawy niestety się nie wybieram, mam za daleko :/

    OdpowiedzUsuń