wtorek, 16 lipca 2013

Infinite "Destiny" M/V + 2NE1 "Falling In Love" M/V + B.A.P. "Coffee Shop" M/V

INFINITE "Destiny" (Ver. B) MusicVideo
Jest mało piosenek Infinite, które lubię, bo zwyczajnie nie są one w moim guście, ale już na samym początku, jak tylko zobaczyłam teaser "Destiny" to pomyślałam, że ta piosenka może mi się spodobać, więc cierpliwie czekałam na MV i kiedy już ono się pojawiło, okazało się, że miałam rację!
Teledysk także jest w porządku, a członkowie dobrze wyglądają.
Dongwoo
Hoya
L
Sunggyu
Sungjong
Sungyeol
Woohyun


2NE1 "Falling In Love" MusicVideo
Według mnie 2NE1 mają o wiele lepsze piosenki i niespecjalnie jestem fanką tego utworu, ale byłam bardzo ciekawa tego teledysku. Nawet mi się podoba, ale jakoś nie za bardzo mam ochotę wracać do tego klipu, co się równa również ze słuchaniem tej piosenki.
CL wygląda całkiem dobrze. Bom jak zwykle uroczo, ale uważam, że te soczewki są zbędne.. ten kolor nie pasuje. Straszny kolor włosów Dary, a te kitki to są dopiero okropne.. Zaś całkoształt Minzy ogólnie mi się nie podoba ;)
CL
Dara
Bom
Minzy


B.A.P. "Coffee Shop" MusicVideo
Tak, wiem - ta prędkość! Od B.A.P niedługo wyjdzie coś nowego, a ja komentuję poprzedni teledysk, ale musicie mi wybaczyć. Co do "Coffe Shop" to już po samych zdjęciach można było zobaczyć, że na pewno będzie to wolniejsza piosenka i w sumie to nie ma się co dziwić. Nawet B.A.P potrzebuję tak zwanego "odpoczynku" wolnym utworem. Gdy obejrzałam to za pierwszym razem stwierdziłam, że jednak całkowicie nie pasuje to do stylu Króliczków i piosenka mnie zanudziła, ale teraz mogę śmiało powiedzieć, że jest w sam raz na posłuchanie zaraz po przebudzeniu, np. podczas picia porannej kawy ;)
1. Ten english Jongup'a *urocze*
2. Uwielbiam dekolt Yongguk'a.
3. Najlepsza partia? To ta Zelo!
4. Najpiękniejszy obrazek? Youngjae na plaży <3
Yongguk
Zelo
Jongup
Youngjae
Daehyun
Himchan


Hyoyeon dla 1st Look




<3

Witajcie!
Znowu powinnam zacząć się tłumaczyć? Miałam problem z dodawaniem postów poprzez różne przeglądarki. Brakowało mi czasu i sposobu, żeby się z tym pobawić, ale w końcu znalazłam go dzisiaj. Problem został rozwiązany. Teraz wszystko jest w porządku, a ja będę się starała nadal dodawać tu więcej postów :)
+ Czy ktoś mógłby w komentarzu napisać jak wygląda blog? Szczególnie interesują mnie komputery, bo na laptopach wszystko powinno być idealnie dopasowane do ekranu. Dziękuję.


6 komentarzy:

  1. OO jaka tu zaszłą zmiana! WOW:D

    OdpowiedzUsuń
  2. INFINITE lubię ich zdjęcia cudne ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż...wszechogarniający mnie róż przytłacza mnie bardzo gdyż całym swym serduszkiem go nie znoszę co nie zmienia faktu że szablon wygląda schludnie i ogólnie...to okey zD wybacz ale jakbyś walnęła tu np. zielenią czy innym kolorem moje odczucia byłby całkiem inne xD Co do wpisu to ja wypowiem się na temat tylko B.A.P xD Ja nie lubię wolnych piosenek króliczków ale ta jest taka...fajna XD Nie za słodka nie za smętna taka przyjemna zD Nie wiem co jeszcze napisać dalej zbieram się po drama mv i ogólnie...hwiating nie?! xD
    G.G

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenka 2NE1 szybko wpadła mi w ucho, bardzo fajna.
    Blog wygląda bardzo świeżo i ładnie ;) U mnie wszystko OK :).

    OdpowiedzUsuń
  5. AJ się cieszę jeszcze bardziej ,że powróciłaś ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahh! Wróciłaś.! <3
    Szablon jest śliczny... taki taki.. różowy... :d A jeśli chodzi o wygląd, to jak najbardziej, dopasowany. :)
    I oczywiście zamierzam być w tym roku na festiwalu. Koniecznie. :) A Ty..?

    OdpowiedzUsuń