niedziela, 21 lipca 2013

Super Junior "Hero" M/V + CN Blue "Lady" M/V + Kim Hyun Joong "Unbreakable" M/V

SUPER JUNIOR "Hero" (short jap. ver.) MusicVideo
Nie podoba mi się. Piosenka wraz z teledyskiem mnie nudzą, a co do członków to dla mnie tylko Kangin wygląda dobrze i się wyróżnia, a pozostali jakoś mnie nie zachwycają. Brak pomysłów na Super Junior :c


CN BLUE "Lady" (jap. ver.) MusicVideo
Chyba nie do końca mnie to przekonuje. Sam fakt, że to kolejny japoński singiel, również nie jest zadowalający. Yonghwa i Jonghyun wyglądają na zmęczonych..


KIM HYUN JOONG (FEAT. JAY PARK) "Unbreakable" MusicVideo
Bardzo podoba mi się ten teledysk. W kompletnie innym stylu, wywiera całkiem niezłe wrażenie i utrzymuje dobry klimat. Kim Hyun Joong wygląda świetnie! Piosenka również jest na poziomie, aczkolwiek uważam, że trochę więcej mocy by nie zaszkodziło ;) Niby Jay Park brzmi dobrze, ale niespecjalnie przepadam za nim i za jego obecnością w tym MV. Przyczepię się jeszcze do momentu, w którym mamy pokaz nagich torsów. Wiem, że wokalista chciał się pochwalić swoim ciałem i stwierdzam, że chciałabym oglądać tylko jego, a przez widok tylu tańczących klatek wróciły uczucia, które towarzyszyły mi również przy oglądaniu teledysku Dalmatian "E.R" - lekkie zniesmaczenie ;p


SHINee "Boys Meet U" (jap. ver.) MusicVideo Teaser
Wybaczcie, że to napiszę, ale ten teaser tak perfidnie skojarzył mi się z One Direction i męską wersją Sistar "Loving U" :x Zapewne mi się nie spodoba, ale poczekam.
+ Podoba mi się to, jak SHINee wyglądają.


F(X) The 2nd Album "Pink Tape" ART FILM
Lubię f(x). Zawsze interesuje i cieszy mnie ich comeback. Z zespołu nie trawię jedynie Amber. Nie podoba mi się ani jej rap ani jej styl..
Luna
Krystal
Victoria
Sulli
Amber
Pojawiły się również zdjęcia do singla "Rum Pum Pum Pum"
:


+ Tiffany dla Ceci

Taka ładna pogoda, a ja dzisiejszy i wczorajszy dzień musiałam przesiedzieć w domu :/ 
Jednak jutro już gdzieś wyruszam i chyba to będzie morze.. hmm, być może na kilka dni? ; )
Słodkie, prawda?





4 komentarze:

  1. Kangin mm chłopak się wyrobił:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ballady SuJu, więc i ta przypadła mi do gustu! Donghae! ♥ Ale bez Tuśka to nie to samo... Klimat jest rzeczywiście taki... no... inny.
    Hmm. SHINee w wersji One Direction. Zgadzam się... Ale..? Słonaczne i plażeowe teledyski to chyba teraz jakiś hit, czy cóś. Znudziły mi się, ale nadal lubię pastelowe odcienie japońskich wersji MV. :)
    +filmiki SJ z Hawajów są genialne...! Oglądałam je już tyle razy....! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej kochana! Bardzo serdecznie chciałabym Cię zaprosić na rozdanie na moim blogu, z okazji mojego powrotu na bloggera! Do wygrania duży zestaw kosmetyków Essence! http://lllilian.blogspot.com/2013/07/rozdanie-z-okazji-mojego-powrotu-takze.html
    A wystarczy tylko... jeden komentarz, by wziąć udział. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ARE YOU FUCKING KIDDING ME????ja sie pytam co ci sie nie pdoba w Hero???Ta piosenka jest super i nie wiem co ci się tak bardzo bodoba w Kanginie nie żebym go nie lubiła ale dziewczyno no!!!Dobra wiem że każdy ma swój gust ale jeszcze raz pytam co ci się nie podoba w tej piosence???

    OdpowiedzUsuń