czwartek, 8 sierpnia 2013

B.A.P. "Badman" M/V + EXO "Growl" M/V + 2NE1 "Do You Love Me" M/V

B.A.P. "Badman" MusicVideo
Teledyski od B.A.P wychodzą tak często, że aż nie nadążam i nawet nie mam czasu na oglądanie ich przez cały czas. Piosenek słucham na okrągło.. podczas jazdy samochodem czy sprzątaniu. Mam na myśli to, że właściwie to jeszcze nie oswoiłam się z "Hurricane" (tak, jestem powolna), a już jest "Badman". Teaser mi się spodobał i myślałam, że to będzie coś mocniejszego, a w szczególności chodzi mi o taniec. Jednak nie jest tak źle. Mimo tego, że o wiele bardziej wolę inne teledyski i piosenki B.A.P, to i tak uważam, że "Badman" także jest w porządku ;) Wprost uwielbiam głos Yongguk'a kiedy mówi "YO" i to on najbardziej pasuje mi do tego konceptu. Po raz kolejny powtórzę, że Youngjae jest moim biasem, ale nawet gdyby nim nie było to.. omg jest tu tak cholernie seksowny, że brak słów. Daehyun zachwyca mnie tak jak zawsze. Uwielbiam również słuchać Zelo i jego partie zawsze są jednymi z moich ulubionych, jednak.. wygląda okropnie. Nie wiem co oni próbują z niego zrobić, ale nie podoba mi się to :c Jongup i Himchan wyglądają dobrze, ale praktycznie nie zauważam ich w tym teledysku. A właśnie.. czy to przypadkiem nie Himchan tak bardzo nie lubił blondu? Jaki kolor jest teraz na jego głowie?


EXO "Growl" (korean ver.) MusicVideo
EXO "Growl" (chinese ver.) MusicVideo
Spodziewałam się czegoś lepszego. Przez "Wolf'a" poprzeczka postawiona jest bardzo wysoko. Sama piosenka nie wiadomo jak mnie nie "złapała" i z dotychczasowych singli EXO zajmuje ona ostatnie miejsce. Po raz pierwszy nie mogę się zdecydować czy wolę piosenkę w chińskiej czy w koreańskiej wersji <szok>. Zaś jeżeli mam napisać coś o teledysku to jest strasznie nudny. Mimo tego, że nawet podoba mi się jak kamera po kolei omija członków, to fakt iż teledysk jest nakręcony "jedną kamerą" nie wydaje mi się jakoś specjalnie niesamowity. EXO są ubrani inaczej niż w teaserze, co kompletnie mi się nie podoba, bo wyglądają nudnie, a te całe czapki to już wgl nie pasują. Choreografia też nudna, no... nudne.


2NE1 "Do You Love Me" MusicVideo
Przesłuchałam jak na razie tylko raz, więc niezupełnie mogę ocenić czy piosenka mi się spodoba, czy będę do niej wracać. Wydaje mi się, że nie, aaale przy "Falling In Love" też tak mówiłam, więc to nie jest pewne ;) Dziewczyny wyglądają dobrze. Dara już przynajmniej nie ma tych koszmarnych kitek, a w teledysku pojawia się jej brat czyli Thunder z MBLAQ. 
M/V nie w moim stylu. Ogólnie teledyski polegające na jednej wielkiej imprezie rzadko trafiają w mój gust. 2NE1 zachowują się jakby były pijane, a tego też nie lubię, w każdym razie... jestem na nie.


B1A4 dla @star1







 Kocham sesje B1A4! Według mnie najbardziej fotgeniczny zespół.. i jeszcze te makingi *,*




 Motywujcie mnie! :3


7 komentarzy:

  1. B.A.P Oni nie lubią się nudzić jak widać ;)
    Ach te biało czarne zdjęcia-mrau ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Sesje B1A4 są genialne. ^^
    Jak oni mogą być tacy uroczy nawet na zdjęciach..?!?
    Aż mi się przypomniał fragment ich koncertu puszczany na Festiwalu... ^^ Są niesamowici! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Badman jest zajebiste! Growl jest zajebiste! DYLM jest zajebiste! **
    Kocham te wszystkie MV, do wczoraj badman nie podobało mi się, ale teraz kocham to. I tak, YoungJae to sam seks, awwwww <3 szkoda,że tak mało jest JongUpa i Himiego, denerwuje mnie TS, że daje ich tak mało :c
    co do zdjęć teaserowych EXO, to SM zawsze tak robi, że daje stylowe i kolorowe zdjęcia, a MV jest całkowicie inne. Tzw. trolling D:
    MV 2NE1 jest świetne, tutaj dziewczyny mogą być sobą, a Minzy to wielka wariatka, haha :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Badman i growl to dla mnie niekwestionowane hity!

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja czekam już na następną notkę ;D!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te teledyski!


    Zachęcam do udziału w moim rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. i gdzie się koleżanka zgubiła ;P??

    OdpowiedzUsuń